štvrtok 1. septembra 2016

Roháče 2016

Verím, že každý z nás má miesto, na ktoré túži raz zavítať. Či už sú to tie Kanárske ostrovy, New York alebo Mount Everest. Ja som vždy patrila medzi tých "cestovateľov", ktorí majú samozrejme aj takéto menej reálne sny, resp. sny, ktoré sa v blízkej budúcnosti asi neuskutočnia, no zároveň som potrebovala mať aj nejakú métu, ktorá sa dá dosiahnuť oveľa skôr. A tou métou boli pre mňa práve Roháče v Západných Tatrách.

To, ako milujem Tatry, hory , všetky kopce a lesy vám ani nezačnem vysvetľovať, lebo to by sme tu boli nadlho. Podstatné je, že milujem prírodu a myslím si, že tá slovenské má naozaj , čo ponúknuť. Prečo som si zo všetkých miest na Slovensku vybrala práve Roháče? Podľa mňa to nebolo celkom moje rozhodnutie, to skôr ten pohľad , ktorý som si vždy ukradla na mojom každoročnom pobyte na Orave mi nedal spať a vryl sa mi hlboko so srdca.
Na wiki sa dočítame , že Roháče sú časťou Západných Tatier. Ich mohutné končiare akými sú Ostrý Roháč, Plačlivé, Baníkov či Brestová spolu tvoria dvojicu štíhlych skalnatých vrchov, ktoré sa podobajú dvom čertovým rohom.




Aj keď celú moju neočakávanú návštevu nemôžem považovať za naozajstnú turistickú výpravu ( tá sa hádam tiež niekedy zadarí) , zaraďuje sa do tých najväčších zážitkov, aké som kedy zažila. Pretože mne úplne stačil už len pohľad na tie kopce z lyžiarskeho strediska Spálená a bola som v siedmom nebi. ♥

Po našej návšteve Zuberca, o ktorom si môžete prečítať TU, sme sa spontánne rozhodli, že Spálená sa nachádza len 4 km od miesta, kde sme práve boli a keďže bol pravý obed, mali sme dosť času na malú obhliadku. Nemusím vám asi vysvetľovať, aká som bola nadšená, keď sme boli tak blízko a ja som konečne presvedčila rodinu, aby sme tam mohli aspoň nahliadnuť.

V prvých minútach , keď som zočila tie vrchy, tak som si povedala, že už len za ten pohľad to stálo a že ak aj nepôjdeme niekam inam, tak mi toto bude bohato stačiť :) ♥ Bolo to totižto ešte lepšie, ako som si predstavovala, počasie bolo nádherné a keď sme sa predsa len rozhodli vyviezť sa lanovkou , nenašli by ste šťastnejšieho človeka ako som bola ja. ♥
Už som síce lanovkou išla, ale to bola taká tá klasická zatvorená búdka na Štrbskom plese tuším, no táto tu bola oveľa pohodlnejšia a výhľad z nej bol dokonalý ♥ ( spiatočná jazda stojí 8 eur) .

























Verím, že sa na toto miesto raz vrátim ako správny turista so všetkým, čo k tomu patrí. Chcem si pozrieť každý jeden z najvyšších štítov a pozrieť sa dolu s nádherným  pocitom, že som to dokázala. Lebo Tatry za to stoja :) ♥




Nájde sa tu niekto, kto už na tomto mieste bol? A ako ste trávili prázdniny vy?

Vaša Andy♥
Zdroj 1. obrázku :http://fotky.sme.sk/foto/283231/rohace-iii

4 komentáre:

  1. Z tej prvej fotky ma skoro odstrelilo!!!♥♥♥ Normálne...ja nemám slov. Chválila som Ťa pri minulom príspevku a pri tomto mi neostáva nič iné. Proste nádhera! Tatry samé o sebe sú prenádherné a ešte keď sa nájde niekto takto šikovný, s takým talentom, to už je potom radosť pozerať na tie fotky...Bože, fakt sú prekrásne a nesmierne sa teším, že sa Ti tento Tvoj sen nakoniec splnil!♥ A verím, že tam čoskoro zavítaš na náročnejšiu túru a že si poobzeráš aj ten zvyšok.:) Krásny článok!♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, vieš, tá úplne prvá fotka je z internetu ( dole, takým maličkým písmom na konci článku to je napísané), takže za ňu si nemôžem brať kredit ;) Ale ak si myslela tú druhú v poradí, tak ďakujem ♥ Za všetky pekné slová, úžasne sa to počúva :) Ale veľký talent nemám :)
      Ďakujem, ďakujem a ďakujem :) :) :) ♥♥♥ ( budem za chvíľu pyšná a namyslená! pche! :D )
      Ja zase verím, že sa budem môcť pokochať tvojimi fotkami ;) Obe asi rady chodíme do prírody, takže si navzájom aspoň rozšírime obzory :) ♥

      Odstrániť
  2. Ohhh, krásne tam je ♥ Aj mne inak pri tej prvej fotke úplne spadla sánka :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, to som rada, že sa ti tam páči :) :)
      Hej, keď hovoríš aj ty o tej úplne prvej, tak ťa chápem :D je coolová, škoda, že nie je moja ;)

      Odstrániť