nedeľa 13. septembra 2015

Galaxy Tag

Ahojte! :)

V toto nedeľné dopoludnie sa vám hlásim s týmto perfektným Galaxy Tagom, ktorý som našla u Anet a veľmi sa mi zapáčil :))) Ďalej tagujem všetkých, ktorí majú chuť si tento tag vyplniť alebo práve nemajú v hlave žiaden námet na článok ;)





Ak by si mohla nakresliť svoje myšlienky na papier, aký by bol výsledok? 
Hotový miš-maš. Myslím, že všetky myšlienky, ktoré sa mi preháňajú hlavou by nedávali nikomu zmysel ( keďže často ho nedávajú ani mne). Nie som žiaden Picaso, preto by aj ten zmätok vyzeral dosť úboho a asi by ani z 2 % nevystihol moju myseľ, no viem, že by tam prevládala modrá a čierna a pomedzi to nejaké pastelové farby. Toto by však bolo len pozadie. Hlavnú líniu by tvorili obrazy spomienok a samotné myšlienky. Už len keď to takto napíšem je z toho poriadny chaos, takže radšej nechcem vedieť, ako by to vyzeralo na papieri :D

Zavri oči a mysli na päť vecí, ktoré ti vyčaria úsmev na tvári. Ktoré sú to? 
1.Príroda: nikde sa neupokojím tak dobre ako v prírode. Je to miesto, kam sa uchýlim v dobrých, no aj v zlých chvíľach, kde hľadám inšpiráciu či vnútornú podporu. Nabíja ma neskutočnou energiou a vždy keď sa s ňou lúčim, som vyrovnaná, plná energie a všetky moje problémy vidím jasnejšie.
2. Moji priatelia a rodina: Keď som bola mladšia, stále som túžila po lepších rodičoch, po staršom bratovi a po lepších rodinných vzťahoch. Ako som však dospievala, zisťovala som, že to, čo mám síce nie je dokonalé ale je to moje a ja by som si to mala vážiť, lebo niektorí nemajú ani to. Na základe tohto uvedomenia si rodinných hodnôt som sa začala správať k rodine viac prístupnejšie a snažím sa užiť si s nimi každú možnú chvíľu.
To isté platí aj o priateľoch. Ak je čas a obe strany sa chcú stretnúť, naplno si užívam každú jednu takúto chvíľu. :))
3. More: ešte som nemala možnosť ho navštíviť, no už teraz viem, že len čo sa naskytne nejaká príležitosť, dlho váhať nebudem. More je pre mňa symbolom pokoja, krásnych letných večerov a oddychu. Nemusím vám hovoriť o neuveriteľných západoch či východoch slnka...♥
4. Knižné chvíľky: Áno, som ponorená do kníh, ako každý správny knihomoľ, preto na nich nesmiem zabudnúť. Sú mojou neoddeliteľnou súčasťou a sú to práve knihy, ktoré mi často vedia vykúzliť obrovitánsky úsmev na tvári. Využívam na čítanie každú možnú chvíľu a asi by som ich nevymenila za nič na svete.
5. Seriály: osobne preferujem seriály viac ako filmy a vždy sa do nich tak ponorím, až ma občas doženú do ťažkých chvíľ. Prežívam s postavami ich vzostupy i pády, každé jedno rozhodnutie či nevydarený rozchod a v ťažkých chvíľach plačem s nimi. V tých najlepších sa dokážem tešiť možno rovnako ako oni. Občas zabudnem na realitu a úplne sa ponorím do príbehu ( je to niečo podobné ako pri knihách, no pri seriáloch si zvyčajne priveľmi obľúbim aj hercov a začnem ich všetkých shipovať :D ).

Ak by tvoj dom horel a ty by si mala tridsať sekúnd na to, aby si ho opustila, čo by si si vzala so sebou? 
30 sekúnd? Tak to je dosť málo času... asi notebook, fotoalbum a všetky knihy, na ktoré by som natrafila. Samozrejme, že by som to všetko napchala do vaku, ktorý je našťastie na veľmi dostupnom mieste, takže by bol v tejto chvíli veľmi nápomocný.

Keby si bola sama uprostred noci a nemohla by si spať, na čo by si myslela? 
V takýchto chvíľach, keď nemôžem zaspať, sa zvyčajne snažím zaspať :D čo asi znie divne, ale je to tak. Nikdy som nepočítala ovečky ani nesnívala s otvorenými očami, takže najskôr by som sa snažila myslieť na všetko pekné , čo sa mi cez deň udialo alebo na niečo, po čom veľmi túžim.

Čo je podľa teba láska? 
Pocit, kedy viete, že nech by sa dialo čokoľvek, vždy je  tu pri vás niekto, kto na vás myslí a kto vás ochráni pre každou nástrahou.  Je to najvyšší pocit sebadarovania , ktorý podstúpite s radosťou , pretože za odmenu dostaneme oveľa viac. Asi neexistuje jednoliata definícia, pre každého znamená láska niečo iné, no zhodujeme sa v  tom, že je výnimočná a že ak ju raz nájdeme, už sa jej nechceme vzdať :)

Je možné milovať niekoho, keď nenávidíš seba? 
Asi nie. Nevravím, že je ľahké milovať seba samého, no už len samotná akceptácia vlastného charakteru a osobnosti je prvým krôčikom k tomu, aby ste sa boli schopní "zamilovať" aj sami do seba. :)

Sústredíš sa najviac na minulosť, prítomnosť alebo budúcnosť? 
Tak ja často premýšľam nad minulosťou,nad chvíľami, kedy so bola šťastná, no ani som si to neuvedomovala. Snažím sa to obmedziť a tešiť sa z prítomnosti a myslím, že sa mi to už celkom darí, i keď sa občas objavia slabšie chvíľky. Na budúcnosťou premýšľam najmenej, lebo si myslím, že je to zbytočné, keďže človek "nikdy nevie, čo sa môže stať". Bolo by však asi hlúpe vôbec sa nad ňou nezamýšľať, preto sa mi nevyhne ani ona.

Je lepšie mať niečo, čo je pre nás cenné a prísť o to alebo nikdy to nemať? 
Tak v mojom prípade jednoznačne to nikdy nemať. Už nespočetne veľakrát som si vážila veci až príliš a keď som o ne zo všelijakých príčin prišla, stala sa zo mňa na pár mesiacov hotová troska, takže pre moje duševné zdravie si volím tú druhú možnosť. I keď mať niečo aspoň na pár krátkych okamihov je tiež neoceniteľná skúsenosť :)

Súdiš človeka podľa toho, ako sa oblieka alebo prezentuje?
Nemyslím si, že ho súdim, no lepšie sa mi rozpráva s ľudmi , ktorí nie sú oblečení ktovieako výstredne, lebo ak sú, som akási nesvoja, lebo neviem ako sa mám v ich prítomnosti správať ani čo si o nich myslieť. No ak vidím, že sú úplne v pohode, ich extravagancia mi zvyčajne vôbec neprekáža, všetko však musí byť s mierou.

Keď sa obávaš alebo si znepokojená, čo ti pomôže cítiť sa lepšie? 
Vedomie, že "vlastne o nič nejde". Aj keby som napísala tú písomku zle, svet sa nezrúti. Ak by človek, s ktorým sa mám stretnúť, náhodou nebol taký príjemný, ako očakávam, jednoducho sa s ním viac nestretnem. Snažím sa ostať pozitívna, aj keď sa mi to nie často darí.

Čo si myslíš, že sa stane po smrti? 
Tak som kresťanka, preto verím v to, že naše duše pôjdu buď na miesto, kde im je lepšie alebo budú za svoje hriechy potrestané.

Radšej by si žila šťastný život s vecami /udalosťami/ čo ťa pomaly ničia alebo si si zvolila "zdravý život"? 
Hm...toto je dosť divná otázka, pretože v dnešnom svete náš už ničí asi všetko: či už je to strava, internet alebo zlá partia. Neviem, čo si mám pod pojmom "zdravý život " predstaviť. Ak myslíme zdravú stravu, pravých priateľov a nápomocnosť druhým, tak by som si ho pravdepodobne zvolila.

Myslíš si, že vieš vyčítať veľa z toho, ako sa ľudia prezentujú alebo z ich odpovedí na podobný typ otázok, na aké odpovedáš práve teraz ty? 
Tak vždy si vytvorím určitú mienku o tej konkrétnej osobe a postupne už len zisťujem či som sa trafila. Zvyčajne mi to vychádza, pretože viem celkom dobre čítať ľudí, no niekedy sa zase prerátam ;)

Nosíš vždy so sebou nejaké špeciálne spomienky? 
Spomienky na chvíle, kedy som bola šťastná sú v mojej hlave vždy, preto ich jednoznačne so sebou vždy nosím, no ak sa bavíme o nejakých talizmanoch alebo podobných veciach, pár z nich mám v peňaženke, no inak si na ne až tak nepotrpím.

Ako by si sa opísala? (Bez použitia mena, fyzickej charakteristiky či zrejmej osobnosti.) 
Určite je dosť ľudí, ktorí si možno myslia, že som nekonfliktná a hoci väčšinou to tak je, sú aj momenty, kedy viem riadne peniť. Nie som na ne hrdá, no niekde sa vyventilovať musím ( aj keď to zvyčajne schytajú tie nesprávne osoby! )

Kedy sa cítiš v harmónii? 
Keď mám okolo seba ľudí, ktorí za to stoja, keď som v lese alebo pri pozeraní nejakého fajn  seriálu.

Si rada, keď máš všeobecný rozhľad? 
To sa ako myslí ten, o ktorom nás neustále učia v škole? Tak možno by som ho aj rada mala, ale väčšinou sa na poznámky učiteľov nechytám, keďže telku skoro vôbec nesledujem, teda všetky správy zo sveta ma zvyčajne minú :(

Veríš, že môže existovať šťastie bez nešťastia? 
Nie. Myslím, že sa stotožňujem s jedným človekom, ktorý povedal, že ak by neexistovalo nešťastie, človek by si nevedel vážiť šťastie. A každý z nás v živote to nešťastie okúsi. Ak ho však berieme ako lekciu, dokážeme sa z neho veľa naučiť.

Máš zmysel života /dôvod existencie/ ? 
Fúúú...nie som si istá. Viem, čo robím rada a čo by som možno vo svete rada zmenila, no myslím, že nemám gule  na to, aby sa zo mňa stala revolucionárka! Môj zmysel života bude asi mať zdravú rodinu, vychovať zo svojich detí dobrých ľudí a byť nápomocná druhým.

Čo pokladáš za najväčšiu krásu človeka? 
Asi to, ak človek rozdáva radosť, aj keď je sám na  dne. Podľa mňa je to umenie, ktoré sa človek nedokáže naučiť, pretože to musí ísť rovno zo srdca, z čistej lásky, žiadna pretvárka. Takéto niečo sa dnes veľmi nevidí, ale to by nás nemalo zastaviť v tom, aby sme sa naďalej snažili "širiť radosť" :)

Čo je tvojou najväčšou krásou /vzácnosťou/?
Istotne ľudia , ktorých mám okolo seba. Tí, ktorí zostali a pretrpeli so mnou aj to zlé.


Čo hovoríte na Galaxy Tag? Aké by boli vaše odpovede?


Zdroj obrázkov: http://guysfromandromeda.com/wp-content/uploads/2012/07/Galaxy-background.jpg
                      http://static.ddmcdn.com/gif/colorful-galaxy-full-130404.jpg
                      http://phandroid.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2015/02/galaxy-wallpaper-11.jpg
                      http://oboi20.ru/originals/original_2640_oboi_nochnoj_kanon_2048x1367.jpg
                      https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/99/66/67/996667d0b4d56f8f7edda1271b3d6f33.jpg

6 komentárov:

  1. Tento tag som videla už dávnejšie a vcelku ma zaujal, ale sama by som nevedela odpovedať asi ani na jednu otázku (hľadám námet na článok, ale môj dnešný bude oveľa menej zaujímavý :D). Neviem, nejako sa nepovažujem za ten taký premýšľavý typ a odpovede na tieto otázky by mi zabrali asi roky :D V každom prípade, tvoje odpovede sa mi veľmi páčia, či už samotné myšlienky, alebo to, ako sú sformulované :) S niektorými sa aj vcelku stotožňujem.
    Veľmi pekný článok na nedeľné popoludnie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja som rozhodne filozofický typ človeka :D :D asi až príliš :D
      Ďakujem krásne :))) Som zvedavá na tvoj :)

      Odstrániť
  2. Zaujímavé tag, ale tie otázky sa mi zdajú dosť na telo :D :D :D
    Tu je mojich päť vecí, ktoré mi vyčaria úsmev na tvári:
    1. Priatelia, rodina
    2. Písanie (väčšinou)
    3. Teen Wolf
    4. Posteľ
    5. Návšteva kina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, sú, ale mňa vždy baví odpovedať na hocaké otázky, takže :D :D
      Pekne :) Ten Teen Wolf som čakala :D ale možno už na druhom mieste, vzhľadom na tvoju očividnú lásku k tomuto seriálu ;) :D

      Odstrániť
    2. Tak to je pravda... aj mňa, ale skôr keď ide o interview... tieto tagy... čo ja viem. Robí ich každý, takže ma až tak veľmi nechytili. Mňa niečo baví iba vtedy, keď je toho pomenej a nezdá sa mi to otrepané :D
      Druhé miesto? :D Nie, rodina a písanie sú rozhodne vyššie ako TW :D Ale aj tretie miesto je dobré podľa mňa :D

      Odstrániť
    3. Ja sa nezaujímam o to, či niečo robí alebo nerobí každý, nikdy som nebola ten typ ;) A slovo otrepané pre mňa asi ani neexistuje :D
      Tak rodinu som predpokladala , len to písanie nie :D Je super, len si asi najväčšia fanúšička TW, ktorú poznám :D a taktiež ho dokážeš neuveriteľné šíriť do sveta, takže to len preto ;)

      Odstrániť