sobota 6. júna 2015

Malé radosti posledných týždňov

Ahojte! :)

Pred nami je už len mesiac školy! ( nepočítam maturantov a ľudí, ktorí majú po skúškovom období ;))
Pre mnohých je toto obdobie časom, kedy si opravujú známky, no pre mňa je to už len menšie flákanie, keďže mám zatiaľ asi najlepšie známky za posledné 3 roky ( a to sa učím menej :D). Hoci, na druhej strane, nás stále strašia, ako ešte všetkých budú skúšať... úprimne , tieto reči mi idú jedným uchom dnu, druhým von. Nikto ma už neprinúti usilovne sa učiť, keď je vonku tak pekne! :D
Písomky sa však nevyhnú ani mne, a preto sa k tým nešťastným knihám musím tak či tak, aspoň na krátku chvíľu, utiahnu. Mimo toho sa snažím čítať knihy, ktoré sa mi tu za posledný týždeň nakopili ( a to som minulý týždeň nemala čo čítať!!!) a pozerať seriály, na ktoré nemám v priebehu týždňa čas. Ale to väčšina z vás pozná :)



Pred nejakých časom som si  na Petrinom blogu prečítala recenziu na knihu o Jane Austen. Od pravého fanúšika tejto skvelej autorky mám ešte ďaleko, keďže som doposiaľ prečítala len 2 jej knihy, ale zamilovala som si ju už po prvej :) V komentári pod článkom som spomenula, že by som si knihu veľmi rada prečítala a Petra bola taká zlatá a ochotná, že mi ju hneď zaslala. Stále žasnem nad tým, že mám túto krásku doma a týmto by som sa už po neviem koľký raz chcela Petre poďakovať za jej láskavosť a ochotu :)))
Kniha bola skvelo zabalená (:D) a jej povrch je krásne matný, čo spôsobilo, že mám ešte väčšiu chuť si ju prečítať!





                                                    Takto to dopadne keď JA odbaľujem balík :D



Pri mojom obvyklom surfovaní na internete som náhodou  narazila na stránku, http://www.pantarhei.sk/, ktorá sa mi hneď zapáčila. Vedela som, že existuje kamenné kníhkupectvo, no na webovú stránku som zatiaľ nenarazila. Po rýchlom prezretí som zistila, že tam majú celkom lacné knihy a výhodné zľavy, čo ma veľmi potešilo. Už dlhšie som hľadala Girl Online po anglicky, no na martinuse či abcknihách ju nemali, takže som už skoro stratila nádej, avšak práve na tejto stránke som hľadanú knihu objavila. Musela som si na ňu síce viac ako týždeň počkať, no mám z nej o to väčšiu radosť :)))))





Okrem knižných blogov sledujem aj tie kozmetické. Nie je ich veľa, lebo ja sa zase do týchto beauty vecí až tak veľmi nerozumiem, no sledovanie videí od týchto blogeriek ma baví :) Asi pred mesiacom som sa zúčastnila jednej giveaway a na počudovanie som ju vyhrala. Giveaway prebiehala na tomto blogu a obom dievčatám sa chcem ešte raz vrelo poďakovať za všetky produkty, lebo sú naozaj skvelé :))










Nemám rada lesky na pery. Strašne sa mi na moje pery lepia a vydržia asi len nejakú pol hodinku/ hodinku. Pre mňa to bola jednoducho strata času. Čo ma však veľmi zaujalo na týchto maličkých, ktoré som v balíčku objavila, bola ich ne-lepivosť a slušná výdrž. Asi pozmením svoju antipatiu a vyskúšam tieto maličké lesky v krásnom obale :)))


Od Lenky som ešte tento týždeň dostala túto naozaj nádhernú záložku, ktorá mi bude spríjemňovať moje čítacie chvíľky. Ešte raz ti ďakujem, Leni :*


To by bolo na dnes všetko. V najbližšej dobe by som rada dočítala Pána prsteňov ( určite bude recenzia :)), a Mesto z kostí  ( na ktoré ma nalákala istá osoba a ja jej za to ďakujem ♥). Chystám článok o mojich momentálne obľúbených pesničkách a možno sa dočkáte aj nejakej giveaway, všetko je však ešte len v mojej hlave, takže zatiaľ v nedohľadne ;) :D

A ako sa máte vy? Užívate si slniečko alebo radšej sedíte doma?

Vaša Andy♥
Zdroj 1. obrázka: http://www.lovethispic.com/uploaded_images/30324-Count-Your-Blessings-Not-Your-Problems.jpg

17 komentárov:

  1. Mne sa už všetky seriály, čo som sledovala, skončili, teda nie úplne, majú pauzu. A to ich bolo asi 6. :D Momentálne som však začala pozerať nový seriál, takže zase nebudem úplne odseknutá. A 11. júna konečne príde aj 3. séria Beauty & the Beast! Sa teším! :)
    Čo sa týka školy, tak po tomto týždni mám už aj ja konečne pokoj, už len treba napísať písomku z matematiky a bude fajn. Čiže dúfam, že už konečne budem mať čas a aj viac chuti čítať aj niečo iné ako učebnice a knihy na povinné čítanie. :)
    Za záložku neďakuj, prišlo ich viac a keďže som vedela, že si si objednala Girl Online, bolo rozhodnuté, že jedna naisto poputuje k tebe. :) Ale ten Baby Lips Electro ti závidím. Nie doslovne :D, ale určite by som ho raz chcela aj ja vyskúšať. :)
    No nič, dneska sa mi nejako nechce, tak idem doupratovať, dopísať recenziu, domáce a opäť maniačiť. :D Pekný zvyšok víkendu, Andy. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fúúú..to je dosť veľa seriálov :D Ja nestíham pomaly svoje pozerať, už vážne potrebujem prázdniny!!! :D
      Ešte aj to B&B by som mohla pozrieť, ale to si radšej nesľubujem, lebo ako sa poznám, nestihnem to "nijak raz!" :D
      Ja píšem písomku ešte aj 15.6...fakt už nemám síl sa to učiť :D
      Záložka je fakt super! Dúfam, že ju nepokrčím/nestratím dokiaľ sa pustím do čítania, lebo by ma to mrzelo :)
      Ako... mňa všetky tieto Baby Lips a Eosy akosi obchádzajú , hoci obe mám doma :D :D ale začnem ich využívať asi tak o rok, lebo mne vždy strašne trvá vypotrebovať jeden produkt ;) :D
      Teším sa na recenziu :))) Aj tebe, Leni :)))

      Odstrániť
  2. Počuj, ale ty budeš aká kočka, keď budeš čítať! :) Teda, nie žeby si inak nebola, ale s touto kozmetikou bude z teba najkrajšia knižná blogerka :) Baby lips mám aj ja a som prekvapená, aký sýty majú pigment, mám takú malinovú farbu a tá je že FAKT malinová :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D Pobavila si :D Ale ďakujem :)) No ja sa tej farby dosť obávam, lebo mám dosť úzke pery a všetko, čo si na ne dám, vyzerá dosť divne, tak uvidím ;) :D Ty si spokojná? :)

      Odstrániť
    2. Áno, na perách je to fajn, nevysušuje mi ich to a dodá to prirodzenú peknú farbu a celkom to aj pekne vydrží. Jediná nevýhoda je, že sa bojím si tým natrieť ústa bez zrdkadielka, vždy mám fóbiu, že skončím ako klaun :D

      Odstrániť
    3. Tak to je super potom :D Snáď sa k tomuto produktu jedného dňa dostanem, ale nevidím to skôr ako o rok :D A bez toho zrkadielka by som to tiež asi neskúšala :D

      Odstrániť
  3. Tak to bolo od Peti veľmi milé, že ti knižočku poslala. To muselo spraviť veľkú radosť. A gratulujem k výhre. Ja beauty blogy nesledujem, pretože to nie je nič pre mňa, kedže sa vôbec nemaľujem a tiež sa veľmi tomu nerozumiem. Ale balíček, čo si vyhrala, je plný krásnych vecí a to muselo spraviť opäť obrovskú radosť. A na Pána Prsteňov som pokukovala, kedže ma Hobit zaujal svojou filmovou verziou, chcela by som spoznať aj knižnú u obidvoch (aj vďaka tvojej recenzii na Hobita :D )....A čo sa týka otázky, ako sa mám, tak ti poviem, že leňoším doma, schovávam sa pred tou horúčavou a ničoho sa mi nechce, ani čítať...je to bieda so mnou :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja si myslím, že bola až nadmieru štedrá, aj keď je príliš skromná a nechce mi to uveriť ;) :)
      Tak ako ja sa tiež nemaľujem nejako extra, ale celkom ma baví také to "ľahké líčenie" :) A ďakujem, výhra ma naozaj potešila ;)
      Ja som akurát tento víkend strávila vylihovaním na slnku, aby som si aspoň trošičku opálila nohy, ktoré sú viac biele ako najbelšia farbička na svete, ale nemyslím si, že by to nejako pomohlo :D

      Odstrániť
    2. Dievčatá, štedrá by som bola, keby som každej z vás venovala poukážku na neobmädzený nákup do vášho obľúbeného kníhkupectva! :D To by bola iná paráda :)
      A čo sa týka opaľovania, aj vy to máte tak, že vám spáli krk, ramná a pokožku na hlave ale nohy sú stále biele ako pravá slovenská bryndza ?? ! Totálna nespravodlivosť!

      Odstrániť
    3. Nie, to by si bola úplnemegaštedrá :D :D
      Tak ako ja sa nespálim na spomínaných partiách :D iba ma to na nich celkom pekne opáli, len nohy idú akosi stále ťažšie .... raz som strávila vo vode 12 hodín a lúpali sa mi ramená, ale nohy neboli zase nič moc, ale stále to bolo lepšie ako teraz ;) :D Ale asi to závisí od typu pokožky... ach, tie gény ;)

      Odstrániť
  4. Tak som veľmi rada, že som ťa na to nalákala (hádam si myslela mňa) :D :D A som zvedavá, čo povieš na ďalšie diely. Prvé tri časti som zhltla behom dvoch dní a čítala som to z počítača po česky. Oči som mala potom ako puk.

    Som zvedavá, čo povieš na Girl Online, nečítala som to, ale stále váham, či sa do toho pustiť, alebo nie. :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné, že som myslela teba :D ;) Momentálne som asi v polovici dvojky a práve sa tam udiala istá situácia, ktorá sa mi nepáči...až sa bojím to ďalej čítať! :D
      Ja by som to tiež zhltla, keby som mala čas, ale aj tak to čítam oveľa rýchlejšie ako zvyknem čítať ostatné knihy ;)
      Tak ja neočakávam žiadny prevratný príbeh, takže myslím, že to bude taká krásna oddychovka ;) Veď uvidíme ;)

      Odstrániť
    2. Nepáči? Však počkaj, to ešte budeš do konca trojky dobre nadávať. :D :D Teda ja som nadávala, do toho som sa dosť často rehotala a občas som si aj porevala. :D

      Odstrániť
    3. Tak to bol len planý poplach :D :D Ja mám tiež podobné stavy! :D Je to proste super ♥

      Odstrániť
  5. Wow, neverím, komentujem *len* po týždni, zlepšujem sa! :D
    Tá škola je normálne nenormálna, človek si myslí, že v júni už nebude nič robiť, nebude sa musieť nič učiť, a oni si zmyslia dať také fajné testy akurát teraz, napr. tá matika, čo sme mali vo štvrtok (mám plný počet bodov, ale stále som nas-hnevaná, že sme ju vôbec písali! :D). Čiže veľa šťastia v pondelok :D :)
    Mne seriály dajak došli. Teda, Once Upon A Time má pauzu, Doctora Who som dopozerala (len čo ešte raz pozerám 8.série), stihla som pozrieť aj dve série Broadchurch, čím som sa dostala na ďalšiu pauzu... :D Ale chcem začať pozerať Agents of S.H.I.E.L.D., keď budem mať čas, a nejaké filmy, napr. Lenka ma tak nejako nalákala na Divergenciu, i keď o tom, že by som si pozrela aj druhú časť, si nie som veľmi istá :D
    Kniha od Petry vyzerá byť fajn, tá výhra v giveaway je úplne mega veľká a vcelku dobré veci tam sú (teda, nič z toho nemám vyskúšané, ale vyzerajú také byť :D) áááá celkovo sa teším na ďalšie tvoje články :D :) Asi si si už všimla, ako ma recenzia na Spoločenstvo prsteňa potešila :D
    Dobrú noc :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, áno, si super!!!! :D
      Vieš čo, ja som si akosi verila, že v júni nebudeme nič robiť a naozaj sme toho veľa nerobili :D A už mám po všetkých testoch, takže hádam už nebude ten čas utekať s takým krikom :D
      Gratulujem k matike ;) :D
      Skús, môžem si pozrieť tú dvojku s tebou, lebo keď tak nad tým rozmýšľam, ešte som ju nevidela, čo ma dosť prekvapuje :D :D
      Hej, sú to super veci, hoci som zatiaľ veľa z nich nevyskúšala :)
      Áno, všimla a ďakujem za super odozvu :))) Aj tebe ♥

      Odstrániť