piatok 15. mája 2015

Seriály, ktoré momentálne sledujem

Ahojte! :)

Dnes som sa rozhodla napísať článok o seriáloch, ktoré v poslednej dobe sledujem. Naozaj ich nie je veľa, pretože kvôli škole je to občas mission impossible, ale snažím sa to dohnať aspoň cez víkend :)
Ešte v skratke... moje posledné týždne pokračujú v školskom zhone, i keď to je už o poznanie lepšie. Budúci týždeň máme kvôli maturitám Kurz ochrany života a zdravia, ktorý bude trvať 3 dni, takže si od školy trochu oddýchnem. (nie že by som bola práve športový typ ;) :D). Vo štvrtok máme voľno a v piatok už opäť zarezávame. Počas voľna by som však rada prispela väčším počtom článkov, takže uvidíme , čo z toho bude. Nechcem dopredu nič sľubovať, lebo niekedy sa to naozaj nedá ;)




Prejdime už na tie moje naj seriály( nie sú zoradené podľa obľúbenosti ;)):

1.  The Flash

Barry Allen je asistent soudního vyšetřovatele z Central City, který přicestoval do Starling, aby zde vyšetřil sérii nevysvětlitelných loupeží, jež mohou mít spojení s tragickou událostí z jeho minulosti. Jakožto milovník komiksů je Barry přímo posedlý Arrowem a práce s Oliverem a Felicity na vyřešení zločinu ho nevědomky zatáhla do nebezpečného světa Strážce. Prozatím jen několik blízkých přátel a společníků ví, že Barry je doslova ten nejrychlejší člověk na planetě. Leč nebude to dlouho trvat a celý svět se dozví, že se z něho stal Flash. (ZDROJ)



Netuším , ako som sa k tomuto seriálu dostala, no rozhodne patrí medzi tie, ktoré pravidelne sledujem. Je to niečo na spôsob Supermana, ktorého mal rád snáď každý. Obsadenie hercov je podľa mňa taktiež v poriadku,  Grant Gustin sa do role Flasha dokonale hodí. Zachraňovanie ľudí pred metaľudmi, ktorí vznikli po výbuchu urýchľovača častíc, akcia, humor a nesmie chýbať ani štipka lásky;). Na tomto seriály je super, že sa v ňom často objavuje aj známa postava, ktorou je Arrow, čo môže zaujať všetkých jeho fanúšikov, avšak myslím si, že o Flashovi aj tak už všetci dávno vedia ;) 

Hodnotenie na CSFD: 76%

 2. Undateable

Danny Burton (Chris D'Elia) je bezstarostný tridsiatnik, ktorý pozoroval väčšinu svojich priateľov pri nadväzovaní vážnych vzťahov, no on ostal vždy sám. Keď sa jeho posledný kamarát Shannon (Dante Swain) rozhodne oženiť, Danny hľadá nového spolubývajúceho. Sľubným kandidátom je Justin (Brent Morin), vlastník baru Black Eyes v Detroite. Justin aj jeho partička priateľov totiž majú isté vlastnosti, ktoré im bránia nadväzovať vážne vzťahy. Hoci Danny sám dokáže okúzliť ženy na jednu noc, nedokáže so žiadnou z nich nadviazať hlbší kontakt. Podobným problémom trpí aj Dannyho atraktívna sestra Leslie (Bianca Kajlich), ktorá má nad tridsať, je rozvedená a s deťmi. (ZDROJ)






Undateable je seriál na spôsob Priateľov. Veľmi veľa sa pri ňom zasmejem, takže je vhodný na také to zrelaxovanie po škole, kedy chcem proste len vypnúť. Začala som ho pozerať kvôli Bridgit Mendler, ktorá je Disney herečka a speváčka. Samotná Bridgit sa objaví až v druhej sérií, ale neočakávajte žiadnu Disney rozprávku. Tie postavy sú neskutočné... Danny (1. zľava) je strašne srandovný týpek, ktorý má nezabudnuteľné hlášky či dokonca pohyby . Jeho hádky s Justinom ( 2. zľava) pripomínajú tie manželské a veľmi sa mi páči ponaučenie, ktoré po nich vždy prichádza :D . Každá postava je niečím výnimočná a spolu tvoria naozaj jedinečnú partu, na ktorú sa dobre pozerá ;)

Hodnotenie na CSFD:  61%

3. Under the Dome

Kultový seriál z dielne Stevena Spielberga a Stephena Kinga prichádza na Slovensko! Chester´s Mill bolo ešte donedávna obyčajné, ale veľmi príjemné mestečko. Všetko sa zmenilo v okamihu, keď ho od zvyšku sveta odreže obrovská, nezničiteľná, priesvitná kupola. Obyvatelia mesta stratia akýkoľvek kontakt so zvyškom sveta – žiadny internet, žiadny signál pre mobily, nič, len veľmi slabý rádiový signál. Ľudia sa zo dňa na deň musia naučiť ako prežiť v malom svete, kde sa pomaly míňajú zásoby, ale napätie medzi obyvateľmi dramaticky narastá. Na vonkajšej strane kupoly sa zhromažďujú všadeprítomní novinári a armáda, ktorá sa snaží dostať dnu. V tom istom čase sa skupinka ľudí v Chester´s Mill snaží zistiť, odkiaľ sa tam kupola objavila a kedy (alebo či vôbec) niekedy zmizne. (ZDROJ)
 

Under the Dome,slovensky Pod kupolou, je sci-fi seriál, ktorý sa už vysiela nejaký ten piatok. Ja som sa od spolužiačky dozvedela o knihe s rovnomenným názvom a obsah , ktorý mi kamarátka prezradila, ma veľmi zaujal. Od ďalšej kamarátky som sa zase dozvedela , že existuje aj seriál, čo bolo pre mňa príjemné prekvapenie a hneď som si ho s chuťou vyhľadala. Zatiaľ som si pozrela len 4 časti, ale dostal ma už od prvej. Trošku mi pripomínaný triler zmiešaný s riadnou dávkou sci-fi, no naozaj sa je na čo pozerať. Postavy sú tam rôznorodé, každá z nich má svoje vlastné problémy, no a spolu vytvárajú veľmi zaujímavú spleť ľudských životov, ktoré sú uväznené pod neviditeľnou kupolou. A, len tak mimochodom, Barbie má síce dievčenské meno, ale je to riadny chlap, ktorého určite neprehliadnete ;) :D Klik.

Hodnotenie na CSFD: 68%

Toto sú tri seriály, ktoré sledujem v posledných týždňoch. Okrem nich ešte čakám na nové série pri 2 iných seriáloch, a to :

 4. Suits (Kravaťáci)

Mike Ross (Patrick J. Adams) má fotografickou paměť a je velmi inteligentní, přesto ale nikdy nedokončil školu. Je právě na útěku kvůli nezdařenému drogovému obchodu, když se shodou okolností připlete k výběrovému řízení na post spolupracovníka Harveyho Spectora (Gabriel Macht), jednoho z nejlepších právníků na Manhattnu. Harvey najme Mika jako svého spolupracovníka, přestože jednou z podmínek přijetí je, aby uchazeč byl absolventem práv na Harvardu. (ZDROJ)





Spomeňte si na iróniu a svojský humor Dr. Housa a vsaďte ich do právnického prostredia. Dr. Hous bol v istom období môjho života mojím najobľúbenejším seriálom a vďačím mu za veľa. Preto je celkom pochopiteľné, že keď som narazila na postavu, ktorá mu je dosť podobná a predsa originálna, bolo jasné, že tento seriál budem milovať. Vystupujú tu bombové postavy, akými sú Harvey, ktorý nerád prejavuje svoju emocionálnu stránku a je to pravdepodobne najlepší právnik v meste , keďže sa nebojí riskovať, Mike, Harveyho "podriadený" , ktorý nie je tak celkom právnik, no ukázal veľký potenciál a ešte napr. taký Louis Litt, čo je ten muž, ktorý je vždy v Harveyho tieni, a to prináša priestor pre veľa zaujímavých situácií. Humor, napätie, skvelí herci = jednoducho bomba. A ešte k tomu série vždy skončia tak , že divák nutne potrebuje pokračovanie!!! :D

Hodnotenie na CSFD: 88%



5. The 100


 Děj se odehrává devadesát sedm let poté, co nukleární válka zničila civilizaci. Vesmírná loď, která je domovem posledních lidských přeživších, vyšle zpátky na Zemi sto mladých delikventů. Ti mají za úkol zjistit, zda je planeta schopná nové kolonizace...
Seriál vzniká na základě knižní předlohy od Kass Morgan. (ZDROJ)




To najlepšie na koniec? :D Myslím, že seriál The 100 patrí spolu s Kravaťákmi k mojim najobľúbenejším. The 100 je seriál podľa knižnej predlohy, ale v mnohých veciach sa od nej odklonil. Prvú knihu mám prečítanú a rozhodne ma nezaujala tak veľmi ako jej filmová podoba. Tento seriál obsahuje snáď všetko: je, dá sa povedať, celý založený na akcii, má geniálnu myšlienku , ktorú tvorcovia stále vylepšujú a ja som sa pri ňom ešte ani sekundu nenudila, čo je už čo povedať! V prvej sérií bolo veľa krvi a bitiek o moc, no toto všetko ma predsa neodradilo. Bolo to podané presne v takej miere, aby to udržalo moju pozornosť na maxime! Navyše ,zvyčajne nemám ani páru o tom, čo sa v nasledujúcich minútach udeje. Postavy sú dokonalé , zase  má každá svoje vlastné myslenie a je pre mňa naozaj fascinujúce sledovať ako každý jeden deň musia bojovať o vlastný život. Samozrejme tu nechýba ani náznak romantiky, no ten je naozaj taký malý, že keď si už všetci myslíme, že konečne sa nejakej dočkáme, skončí to úplne inak. ( a nás ide poraziť) A keď sa predsa len nejaká vyskytne, vyvolá to strašne silný zážitok . Aspoň u mňa :D

Hodnotenie na CSFD: 74%


Asi naozaj nepozerám veľké množstvo seriálov, no toto sú tie, ktoré patria medzi moje momentálne najsledovanejšie ;) K mojim úplne najobľúbenejším patrí ešte HIMYM, čo je taká moja srdcovka :)) A klasika v podobe napr. Priateľov či Krok za krokom :)

Aké seriály pozeráte vy? Máte nejaký dobrý tip?

Krásny večer želám!

Vaša Andy♥


 Zdroje obrázkov:http://www.marriedtothesea.com/013012/my-favorite-tv-show.gif
                          http://1.fwcdn.pl/po/45/18/694518/7667410.3.jpg
                          http://www.nbc.com/sites/nbcunbc/files/files/images/2015/3/09/150309_2851815_Bridgit_Mendler_Sings__Undateable_.jpg
                          http://primetime.unrealitytv.co.uk/wp-content/uploads/2014/08/Under-the-Dome.jpg
                          http://2.bp.blogspot.com/-7g_22D6AQWQ/UPyYt2LDWVI/AAAAAAAAKrc/1EyoZP8bOmY/s1600/Screen+Shot+2013-01-20+at+7.49.28+PM.png
                          http://online-serialy-zdarma.info/files/2014/07/THE-100.png
                          http://www.telestar.fr/var/telestar/storage/images/en-attente/under-the-dome-mike-vogel-j-aimerais-que-tout-s-arrange-entre-barbie-et-julia-video-51865/489403-2-fre-FR/Under-the-dome-Mike-Vogel-J-aimerais-que-tout-s-arrange-entre-Barbie-et-Julia-Video.jpg

11 komentárov:

  1. Z tohoto sledujem len Flasha, ktorý je naozaj moc fajn, hoci Arrow ma baví viac. (A ten prístroj je urýchlovač častíc).
    The 100 som videla asi do polky druhej série, kedy ma to už fakt nudilo, tak som sa na to vykašľala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja zase nesledujem Arrowa, hoci ma na to ľudia prehovárajú ale ja stále odolávam :D a neviem prečo :D Vďaka za poznámku, hneď to doplním ;) Ja som tiež čakala, že seriál na spôsob The 100 ma nebude baviť, ale úplne ma dostal ;) :D

      Odstrániť
  2. Ja pozerám všetko okrem toho druhého a zbožňujem ich. Ale inak fakt by si mala vyskúšať aj seriál Arrow, je to fakt super a tie prepojenia s Flashom sú fajné.
    Aha, a konečne by si si mohla pozrieť Teen Wolf :D To ti akurát dobre vyjde, kým príde ďalšia séria Suits :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Ďalšia, čo ma presviedča :D Ja stále čakám, že na to dostanem takú nejakú poriadnu chuť, takže momentálne vyčkávam na správny okamih ;) :D
      Ale na Teen Wolf sa už naozaj chystám :D Snáď sa do neho čoskoro pustím ;)

      Odstrániť
    2. Veru :D cez leto :D aby sme to potom mohli podrobne prebrať :D to ja už budem fičať na piatej sérii, keď ty ešte len začneš :D

      Odstrániť
    3. Teraz hovoríš o Arrow alebo o TW? :D Lebo neuveríš, ale cez víkend som si pozrela tretiu časť a bola o trochu lepšia ako tie predošlé :D Asi tomu prichádzam na chuť :D

      Odstrániť
    4. O TW :D a som rada, už sa do toho pomaly dostávaš, ver tomu, že to bude iba lepšie a lepšie :D

      Odstrániť
    5. tak zatiaľ s tebou súhlasím :D :D

      Odstrániť
  3. Ja seriály pozerám iba občas, ale n ten druhý v poradí veľmi rada mrknem, to je presne to, čo ma baví :) Díky moc za tip!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že ťa bude baviť rovnako ako mňa :)) Nie je vôbec zač :)

      Odstrániť