štvrtok 1. januára 2015

Happy New Year and Thank you!♥

Ahojte! :)

A je tu . Rok 2015. Zase nových 365 dní, ktoré budú ďalšou novou šancou
.. a atď.
Nechcem tu písať veci, ktoré už každý aj tak vie. Chcem sa vám však touto cestou poďakovať.
Blog aktívne vediem niečo cez pol roka a získala som 24 pravidelných čitateľov. To je číslo, ktoré pre mnohých blogerov neznamená skoro nič, ale mne zakaždým vyčarí úsmev na tvári.
V podstate som v blogerskom svete nedosiahla ešte nič....významné, ale pre mňa je výhra to, že vôbec nejaký blog mám a že mi vydržal tak dlho. Konečne som prišla na to, že milujem čítanie kníh tak, že ma to proste len tak neomrzí a nikdy by som sa tejto záľuby nevzdala. Dokonca píšem rada aj recenzie a to je teda vážne úspech! :)

Týmto článkom vám chcem len povedať jedno veľké ďakujem a zároveň vám popriať Šťastný Nový rok 2015 ( hej, už to čítate asi 10. krát :D ) . Nech ste zdraví, šťastní a nech je rok 2015 Vaším rokom ;) Dúfam, že mi svoju priazeň zachováte aj v tomto roku a ja sa budem snažiť vám ju oplácať, čo najlepšie :)


Zdroj obrázka: http://www.123newyear.com/123newyear-images/happy-new-year/98/happy-new-year-wishes-1024x768.jpg

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára