sobota 17. januára 2015

"Don't let the distraction distract you"

Krásnu veternú sobotu všetkým! :)

 Už týždeň som nenapísala žiadnu recenziu, žiadny článok. Už týždeň som neprečítala viac ako 50 strán z knihy, ktorej názov by neobsahoval slová ako : biológia, chémia a atď. Už týždeň som nespala viac ako 5-6 hodín...
No konečne tento týždeň skončil. Mám aspoň trochu voľného času a môžem sa poriadne nadýchnuť.
 
Rozhodla som sa prísť s trošku iným typom článku. Zvyčajne píšem recenzie, alebo tagy, prípadne projekty( až jeden, cha!) , tak som si povedala, že taký fotočlánok o mojich aktivitách by možno nebol na škodu. ( no v závere som asi prešla do trošku filozofického článku :D) A včera som dostala informáciu o tom, že moja kamarátka číta trošku radšej články ne-recenzného typu, takže som sa pre jeden takýto rozhodla. Uvidíme , aká bude odozva ;)









V utorok sme mali v škole také menšie "voľby", v ktorých sme si volili primátora a poslancov, samozrejme, fiktívnych. Táto činnosť v nás mala vzbudiť povinnosť zúčastniť sa referenda a zároveň nám, prvovoličom, trošku priblížiť , ako to na tých voľbách funguje. Bola to celkom sranda, aj keď sa to teda malo niesť v takom tom duchu "naozajstných volieb", ale moji spolužiaci vedia občas utrúsiť vtipné poznámky :D


                                        (každý volič dostal takýto odznak s heslom tohto projektu)

Štvrtok bol zlomový, pretože som mala 3 krízové hodiny... Po týchto stresových hodinách už však prišiel veľký výdych.
Vo štvrtok mi tiež prišiel balík z kníhkupectva abcknihy.sk , ktorý bol plný darčekov : poukážky, knižné noviny  a 2 časopisy. Jedným z nich je časopis Zdravie ( ten som zatiaľ ešte nestihla prelúskať) a druhý je časopis Zázračný svet, ktorý obsahuje plno zaujímavých faktov a informácií zo všakovakých oblastí ľudského života. Zapáčil sa mi až natoľko, že som si včera kúpila ďalšie 2 čísla :3









No a kniha, ktorú som si objednala je asi trošku divná voľba, ale pre mňa má istý citový význam, pretože HIMYM som dopozerala asi pred týždňom a chcela som mať niečo hmotné, čo by mi tento seriál pripomínalo :)

                                             

Čo sa týka môjho týždňa, niesol sa v znamení školy a učenia, takže veľa zaujímavých vecí sa mi nestalo.  V piatok som zase zažila pár chvíľ, kedy človek vidí nespravodlivosť a potrebovala som sa akosi namotivovať, tak som si pozrela pár videí na youtube. Väčšina z nich hovorí o tom, že aj keď urobíme v živote veľa chýb, môžeme sa z nich poučiť a získať z nich silu na zdolávanie nových prekážok. Nie je to myšlienka, ktorú by sme nepoznali, len sa mi zdá, že občas na ňu zabúdame, takže je fajn si ju pripomenúť. Začala som však rozmýšľať nad tým, že videá sú fajn vec na zdvihnutie motivácie, ale zvyčajne nám tá motivácia dlho nevydrží, teda aspoň mne. Ak človek nemá nejaký cieľ alebo dôvod, prečo by mal robiť danú činnosť , zvyčajne je mrzutý a často sa mu nedarí. Takýmto tempom zaručene stratí aj poslednú kvapku motivácie , ktorú získal. Dôležité však je nevzdať sa. Aj keď si myslíme, že sa nám stala hrozná vec a chceme so všetkým skončiť, myslime na to, že existujú aj horšie veci, ako sú naše problémy.





 P.S. : V najbližšej dobe bude recenzia na knihu P.S. I love you  a Movie tip ;) Rozmýšľam aj nad článkom na tému " Ako zvládnuť stresy v škole", alebo niečo v tom zmysle...neviem však, či by to bolo pre niekoho užitočné, pretože takých článkov už tu bolo veľa, takže to je ešte na vážkach.
No a vo februári na vás čaká prekvapenie! ♥


Krásny deň!

Vaša Andy♥


Zdroj 1. obrázku: https://azeconomyinsurance.files.wordpress.com/2014/08/backtoschool.gif

8 komentárov:

  1. Ja mám tiež rada takéto fotočlánky, takže v nich určite môžeš pokračovať. :) A aj ten článok na tému by si mohla urobiť. Mne totiž nevadí, že ich už bolo veľa, lebo ja som ani jeden nečítala, ha! :D
    A na recenziu sa teším. :) Film som videla, takže by som si možno niekedy prečítala aj knihu. Uvidím podľa tvojej recenzie. Ale teraz mám z knižnice požičanú od tejto autorky knihu S Láskou, Rosie, takže keď dočítam posledný diel VA, ktorá je neskutočne dobrá a potom Kupca Benátskeho (keďže aj ja by som mohla už napísať nejakú RC :D), tak sa vrhnem na túto knihu a potom, dúfam, aj na film. :) Pekný víkend ti prajem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada :) Asi nebude každý týždeň, lebo fakt nemám nejako zaujímavé fotky každý týždeň, ale tak snáď každé 2-3 by mohol byť :) Film je super, aj ja som ho videla, ale kniha bola asi lepšia. Lebo vo filme sa zameriavali hlavne na vzťah medzi hlavnými postavami, no v knihe dali priestor aj vývinu vzťahov medzi vedľajšími postavami. Inak, si mi ukradla S láskou, Rosie :D pretože som akurát mamu posielala do knižnice, aby mi ju požičala, keď som zistila, že si mi ju vyfúkla :D css :D Nabudúce musím byť rýchlejšia :) Ale teším sa na tvoju recenziu :) Ďakujem a aj tebe príjemný víkend prajem :)

      Odstrániť
    2. To nevadí, hlavne že budú. :)
      Tak mne ju bol požičať oco a mám ju už od stredy. :D A tiež si myslím, že toto nebol asi jediný exemplár, ktorý tam mali. :D Ale neboj sa, dočkáš sa. :)

      Odstrániť
    3. Práveže som pozerala na nete a asi je :D ale neverím svojim pozorovacím schopnostiam na 100%, tak možno je ich aj viac ;) Ja si počkám :)

      Odstrániť
  2. Áááá, super, super, super článok! :) Ďakujem O:)
    Tie časopisy, Zázračný svet, vyzerajú celkom dobre. Ja som skôr na knihy, len minule som čítala Historickú revue, čo mi tiež z abckníh prišla, no veľmi ma to nebavilo, keďže na dejepis až tak nesom :D
    Aj Barneyho príručka vyzerá dobre. Z HIMYM som videla asi len nejaké tri alebo štyri série, asi pred dvoma rokmi alebo tak nejako. Nebolo to zlé, ale nakoniec som to vzdala :D
    Chcela by som si P.S.: I Love You dakedy prečítať, keďže to býval môj úplne najobľúbenejší film (najmä asi kvôli Gerardovi Butlerovi :D), takže sa teším na recenziu O:)
    Dúfam, že spánku sa ti v ďalšom týždni dostane viac :) Pekný zvyšok soboty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie je záááč :)))
      Tie časopisy sú super v tom, že sa nezameriavajú len na jednu tému ale každý si tam nájde to svoje, lebo pozostávajú z okruhov: Príroda, Vesmír, Veda a technika, Človek, Doprava, Ekológia, Medicína, Architektúra, Spoločnosť a História ;) :D Dozvedela som sa , že ten vrah Breivik má vo väzení 3 izby : spálňu, študovňu a posilňovňu + izbu na uspokojovanie sex. potrieb a lezeckú stenu ;) A najlepšia bola posledná veta pri tomto článku : "Kompetentní tvrdia, že aj väzni sú ľudia a majú nárok na plnohodnotný život ako ľudia v bežnom živote." Asi som divná, ale takýmito vymoženosťami neoplývam ;) :D
      Ja som HIMYM pozerala 4 série, kvôli tomu, že som sa pri tom smiala, ale po 5. sérii už som bola proste totálne pohltená pánom Stinsonom ;) :D
      Hej, film je super, ale kniha je trošku iná, viac na vzťahy :)
      Aj ja dúfam! :) Aj tebe :)

      Odstrániť
  3. Pekný článok a najviac sa mi páčil tvôj názor na konci-citujem:...Dôležité však je nevzdať sa. Aj keď si myslíme, že sa nám stala hrozná vec a chceme so všetkým skončiť, myslime na to, že existujú aj horšie veci, ako sú naše problémy.-...môžem len dodať, že je to svätá pravda :) Rada som si ho prečítala a ak ešte niekedy napíšeš niečo podobné, tak ver, že si to s nadšením prečítam.No a čo sa týka tej témy ako zvládať stresy v škole,to sa ma už netýka(tú kapitolu mám už za sebou a vegetím si doma :D ), ale možno by som si ju prečítala a nikdy nevieš, či niekomu nepomôžu tvoje rady aj ked ich čítal mnohokrát inde-možno práve ty prídeš s niečim novým :) A teším sa na recenzie...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti krásne, veľmi si ma potešila :3 :)
      Hééj! Aj ja si chcem vegetiť doma :D Moja kreativita je často na bode mrazu, takže prísť s niečím novým ,v mojom prípade, je veľmi nepravdepodobné, ale nikdy nevieme, kedy motyka vystrelí , takže uvidíme;) :D
      Ďakujem ešte raz :)))

      Odstrániť