štvrtok 21. augusta 2014

Chodiaca katastrofa

Názov: Chodiaca katastrofa

Autor: Jamie McGuierová

Vydavateľstvo: Fortuna Libri

Rok vydania: 2014

Počet strán: 376

 

Každý príbeh má dve strany. V Krásnej katastrofe Abby rozpovedala tú svoju. Teraz sa na príbeh pozrieme Travisovými očami, ako ho prežíval a videl on, muž s večným nepokojom v duši. Prečo je Travis Maddox postrach mužov a idol dievčat a žien? Prečo sa večný bitkár, nespútaný divoch a nenapraviteľný sukničkár napokon rozhodne milovať len jedno dievča? TRAVIS stratil v detstve matku, jedinú ženu, ktorá ho bezvýhradne milovala. Vyrástol s bitkárskymi bratmi a s otcom, ktorý hľadal útechu v alkohole. V ranom veku si predsavzal, že nebude korisťou, ale lovcom. A potom stretol Abby Abernathyovú... ABBY je kombinácia nevinnej krásy a hriešnej minulosti. Vníma Travisa inak ako ostatní a nemieni sa mu vrhnúť okolo krku, lebo vie, koľko spolužiačok prešlo jeho posteľou. Lenže ani ona sa neubráni, keď medzi nimi preskočí iskra.( ZDROJ )





Celkové hodnotenie:
Chodiacu katastrofu som si kúpila spolu s Krásnou katastrofou ( recenziu si môžte pozrieť TU) zo stránky www.abcknihy.sk

Na túto sériu som sa tešila a keďže jednotka moje očakávania nesklamala, od dvojky som nič zlé neočakávala, ale..

Obálka je pekná a ku knihe sa hodí. I keď mne sa viac páči obálka prvej knihy.

Postavy tu vypisovať nejdem, keďže sú  tie isté ako v jednotke, vlastne je celý príbeh ten istý , len prerozprávaný Travisom.

Čo sa týka samotného deja:  Začiatok sa mi páčil. Vážne. Úplne na začiatku som si myslela a dúfala, že to snáď predsa len nebude to isté a dokonca som sa tešila na to, ako Travis zmýšľa! Nemala som...
Nehovorím , že Travisove myšlienky boli zlé alebo čo....len boli typicky mužské. Autorka sa nevenovala všetkým maličkostiam tak ako u Krásnej katastrofy, veď predsa len chlapské myšlienky sú iné. A možno práve to mi chýbalo. Ja rozumiem, že kniha je písaná chlapom a ich predsa všetky naše prkotiny nezaujímajú , ale niekedy...som proste len krútila hlavou a myslela si: "Ako si to len môže dopekla myslieť!!!!" :D Alebo:  "Ako mu to nie je hneď jasné?!" :D A takto to išlo istú časť knihy...
Musím však pochváliť autorku, pretože mne by sa asi nechcelo písať presne tie isté vety, tak ako ich v jednotke povedal ten a ten... a nepomýliť sa... a neustále sa k tomu vracať, kontrolovať to a pod. ( hoci niečo podobné robím pri recenzií :D )
No a keďže to bol vlastne ten istý príbeh ako v jednotke, necítila som žiadne "vzrúšo" z nepoznaného ..vlastne som sa občas aj nudila :/
Kniha nebola zlá, len...nemôžem povedať, že by mi zobrala dych, alebo že by bola lepšia ako prvá. Možno keby som si ich prečítala obrátene, tak by som hovorila niečo iné, ale takto...Je mi to ľúto, ale nesplnila všetky moje očakávania ;/
Ale! Aby som nebola len taká vlažná , koniec ( asi nejakých 60 strán, ktoré som zvládla za pol hodinku vo vlaku) sa mi páčil :) A takisto aj epilóg, ktorý v jednotke nebol. Trošku som si vtedy spomenula na poslednú scénu z poslednej časti  Harry P. :) A takisto mal Travis niekedy celkom úsmevné myšlienky viď. 3 . citát ;) :D 
Celkovo sa mi však séria páči, i keď nepatrí medzi moje top ;)

 "Život je krutý a zbytočne sa tvárime, že máme dôstojnosť, ak si ju sami ničíme." ( str. 56)

 

"Napriek tomu ma bavilo odhadovať jej nálady a reagovať na ne. Bolo to ako kráčať po napnutom lane. Adrenalínová zábava, niečo ako cúvať stopäťdesiatkou  po diaľnici na motorke. (str. 62)

 

"Akýmsi kúzelníckym trikom si odopla podprsenku a cez rukáv ju vytiahla. Ten manéver tuším poznajú všetky ženy. ( str. 127)

 

"Zhlboka som sa nadýchol, pomaly som vydýchol a potom som zaspal vedľa druhej ženy, ktorú som v živote skutočne miloval." ( str. 191)

 




P.S. Už sa teším, kedy si prečítam Ranč na Červenom vrchu , pretože to má byť niečo úplne iné a počula som naň len samé chvály :)

Krásny ( upršaný) deň všetkým ! :)
Vaša Andy


Zdroj obrázka: http://www.martinus.sk/data/tovar/_l/153/l153528.jpg

6 komentárov:

  1. Ja som si myslela, že to nebude nič moc, keďže ten dej je taký istý len z pohľadu chlapca. Úprimne ma táto "séria" neláka a radšej by som si prečítala Ranč na Červenom vrchu, aj keď no... Zombie? :D
    Pekný zvyšok dňa aj tebe. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte dobre, že ťa mám! :D Som tam napísala český názov knihy! ;) Už opravené! ;)
      Zombie...ja viem, ale chcem vyskúšať!!!! :D :D Hrozne :)

      Odstrániť
    2. Všimla som si, ale to je v pohode. :) Český názov je aj tak lepší. :)
      Aj ja chcem! :) Ale pri takom množstve kníh, ktoré chcem už prečítať... :D :)

      Odstrániť
    3. Chiiii, hejže ;) Inak, teraz ( o týždeň snáď) sa chystám na Prvých 100 :) Tak ak by si bola taká milá :3 O:)

      Odstrániť
    4. Jasné. :) Aj Twenties Girl, ak chceš. :)

      Odstrániť
    5. Tak snáď ich stihnem ešte tento rok! :D :D

      Odstrániť