sobota 27. júna 2015

My weeks in pictures & Boring school?

Nemyslela som si, že niekedy nastane obdobie školy, v ktorom nebudem absolútne nič robiť a ja toto obdobie budem mať snáď rada ešte menej ako to, v ktorom sa učíme. Ale čo narobím. Myslím, že som práve uprostred takéhoto obdobia, a aj keď sa snažím, každý deň to je horšie a horšie. Počet chýbajúcich spolužiakov sa zvyšuje a moje nadšenie z ničnerobenia znižuje. Jasné, že toto sú tie najlepšie časy, kedy by sme mali byť radi za to, že máme nejaké voľno a ja si to plne uvedomujem. Dokonca som ten typ, ktorý práve toto obdobie nadovšetko miloval a celý rok sa naň tešil. Až doteraz. :D
Nie je to až také zlé, ako to môže vyznieť, občas predsa hráme nejaké hry alebo sa rozprávame, no stále som po škole hrozne vyčerpaná, akoby som zdolala Mount Everest.



V stredu som si po škole hodila "šlofíka" a štvrtok bol už o dosť lepší , dokonca sme "pozerali" aj jeden film a skončili sme skôr ;)

Čo sa však týka posledných týždňov , nič svetoborné som nerobila. V škole to už dva týždne vyzerá tak, ako som opísala v odseku vyššie a mimo nej sa sa snažím len čítať a pozerať videá/seriály. Jednoducho nie som vôbec produktívna a kreatívna. (čo sa hádam cez prázdniny zmení!)
Minulý víkend som strávila deň u kamarátky, tak vám prinášam aspoň pár fotiek, ktoré sa hádam budú páčiť :)







V dobe, kedy čítate tento článok sa nachádzam na kamarátkinej birmovke, ktorá je takým menším osviežením môjho týždňa.
Čo sa týka môjho čítania, tak som na 4. časti Mortal Instruments a som tým celkom pobláznená. Zatiaľ sa mi najviac páčila tretia časť, ktorá vo mne vyvolala spúšť emócií a občas "hororové" chvíľky, čo sa mi už nestalo dlhší čas pri nejakej knihe, takže táto séria je pre mňa doslova vytúženým osviežením.
Stala som sa veľkou fanynkou Jamily ( Jamie Campbell Bower + Lily Collins) a videla som už tuším kvantum fanmade videí na youtube. Moje "fanúšikovské ja" plesá radosťou pri každej jednej spoločnej fotke tejto dvojice! :D
Takisto som už za polovičkou Girl Online a priznám sa, že ma baví. Nie je to nič svetoborné ale dobre sa to číta ;))

Pokračujem v sledovaní Teen Wolf, v ktorom som už na 2. sérií a celkom sa aj do toho dostávam. Ešte nie som pravá fanúšička, ale , ak to takto bude pokračovať, možno raz príde aj to ;)
A konečne sa mi začala aj 5.séria The Suits , takže 3 krát hurááá! :)

Plány na leto nemám ešte celkom vyjasnené, ale všetko podstatné sa v čas dozviete ;)

Užite si posledné dni školy a potom s radosťou začnite 2 mesiace vytúženého voľna. Máte už na leto nejaké plány ? Ako vyzerali vaše posledné školské dni? :) 

Krásny víkend!
Vaša Andy♥
Zdroj 1. obrázku: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d1/Mount_Everest_as_seen_from_Drukair2_PLW_edit.jpg

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára