utorok 30. decembra 2014

Aké knihy mi nadelil Ježiško? :)


Krásny a studený utorok ľudkovia!


Skoro každý už má za sebou články o tom, čo dostal na Vianoce. Ja som pôvodne ani takýto typ článku nechcela pridávať, no potom som si povedala, prečo nie?  Ja osobne takéto články čítam rada, lebo aspoň naberám inšpiráciu na darčeky ( či už na narodeniny, meniny alebo ďalšie Vianoce ;) ). Rozhodla som sa však obmedziť to len na knihy, predsa len , snažím sa, aby to bol hlavne knižný blog ;)

Tak, moje Vianoce boli viac-menej  pokojné. Pozerala som však pred telkou len jeden celý film a tým bol Sám doma 1. Neviem, či som v tom sama, ale jednotka je podľa mňa super, dvojka je v pohode, no od trojky vyššie to už je dosť o ničom...

Polnočnú omšu som absolvovali o 4, čo značne narušilo našu večeru, ktorá obvykle bývala o 5, no takto musela začať až o pol 6 ;)

Po nej nasledovalo rozbaľovanie darčekov, ktoré bolo síce krátke, no neroztrhla som žiaden papier, hurá!



A aké knihy som to vlastne dostala?





                                                      ♥♥♥ Marťana som už dočítala a je/ bol úplne úžasný, tešte sa na recenziu. Život jedna báseň je kniha, ktorú som strašne chcela, takže som naozaj šťastná, že ju mám :3 :)

A ešte som včera dostala tento úžasný náhrdelník , ktorý síce nie je kniha :D ale ten nápis je z filmu/knihy TFIOS, takže... ♥

No a ešte pár fotiek z našej vianočnej atmosféry :)



Vaša Andy♥

Zdroj 1. obrázku: http://www.mortimerarms.co.uk/wp-content/uploads/2014/11/Christmas-Present.jpg

9 komentárov:

  1. Super článok a krásne darčeky. :) Toho Marťana mi niekedy požičaš, vieš o tom, že? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Samozrejme :) Za taký krásny náhrdelník ti aj všetky moje knihy požičiam :3

      Odstrániť
  2. Život jedna báseň je úžasná kniha :3. Ja osobne som si pri nej aj veľa poplakala (čo nemávam vo zvyku) :D. A ten náhrdelník je úplne božíííí :) !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa na ňu taktiež veľmi teším, tak dúfam, že ma nesklame! :)
      A ďakujem :))) Som veľmi rada, že ho mám :) ♥

      Odstrániť
  3. Ja som dostala od Lenky jednu knihu, pod stromčekom som si našla ďalšiu, na narodeniny som dostala ešte jednu a tiež mi prišla kniha v angličtine ako výhra v giveaway, čiže ja sa nesťažujem :D A aby som nezabudla: mám sľúbenú ďalšiu, len čakám na poštovné zadarmo :D Život jedna báseň vyzerá dobre :) A ten náhrdelník tiež! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Si správny knihomoľ! A určite si celý rok poslúchala, takže sa niet čomu diviť :D :D Gratulujem :) A ďakujem :))

      Odstrániť
  4. Naozaj krásne knižky! :) Ale ako sviatok sa ráta omša až po polnoci, teda 25. nie? :) V Štedrý deň to je iné ako polnočná...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, ja viem, len my sme mávali vždy tzv. polnočnú omšu o 22:00 a veľmi som sa na ňu tešila, lebo bola najkrajšia v celom roku, lenže teraz ju náš farár presunul na pol 4 poobede ;) Máme , samozrejme, aj tú na 25., ale tá polnočná mala také svoje čaro ;)
      A ďakujem :)

      Odstrániť