nedeľa 9. novembra 2014

VO FARBÁCH JESENE/ Jeseň v obrazoch





Krásny večer všetkým! :)

Konečne som sa dokopala "písať" ( hoci veľa tu písať aj tak nebudem) tento článok. Aj keď nemám skoro absolútne žiadne dobré fotky, ktoré by som mohla zverejniť, pretože včera som bola von asi tak pol hodinku a svetlo bolo také nejaké dosť divné, takže sa ospravedlňujem vopred! No a dnes na to teda vôbec nebol čas, lebo mám pred sebou asi najťažší týždeň školy a cítim sa asi takto :





....ale poďme späť k fotkám.






                                     
                                                (milujem fotiť sedmokrásky...:D )




Tak, to je na dnes všetko. Vážne som nič lepšie zo seba nevyplodila, takže si počkajte na Lenkin článok, ten bude určite lepší ( aj vďaka jej skvelému foťáku ♥)

Rozhovor so mnou si môžte prečítať tu.

Vaša Andy♥


4 komentáre:

  1. A práve preto je nedeľa mojím najmenej obľúbeným dňom týždňa :D Pondelky mám naopak veľmi rada.
    Mne to príde, že máš úplne super foťák. Buď to, alebo máš dosť talentu na živenie sa fotením, ja neviem, mne také fotky by nevyšli ani keby s neviem čím som fotila :D Krásne sú :)
    Veľa šťastia v škole! U mňa to práveže vyzerá, že by to mohol byť jeden z najľahších týždňov - alebo aspoň ľahký v porovnaní s tým, čo bolo posledných 5 týždňov :D Zatiaľ mám len v utorok skúšanie z informy a test ohľadom laboratórneho z fyziky. Plus, naša obľúbená angličtinárka nás môže "kedykoľvek prekvapiť" s písomkou na nepravidelné slovesá, ale poznáme ju :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej , aj ja mám rada pondelky :D ale najviac piatky! ♥ :D
      Mne sa teda na začiatku fakt nepáčili, ale ďakujem! Cením si to :)
      A zase ďakujem za podporu! Budem ju podporovať : zajtra : vyskúša ma zo seminárky, písomka z chémie + ten testík z laborky z fyziky :D a to je prosím pekne ešte len pondelok! :(
      Áno, poznáme ju! :D :D

      Odstrániť
  2. Wow! Nádherné fotky! :) Veľmi sa mi páčia! :3
    Ja mám práve tento týždeň najľahší, no aj napriek tomu neviem, či budem mať čas na fotenie. :D Uvidíme. Možno budem prvá, ktorá zmení termín daného článku. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ešte raz!!!! ♥♥♥
      Kľudne, všetci to pochopia :D lebo ja vážne neviem, kedy urobím ten článok na tému kreatívna jeseň :D :D ;)

      Odstrániť