streda 28. augusta 2013

Comeback!

...po mesiaci opäť tu . Neviem, na aký dlhý čas a či ma to vôbec bude baviť, ale za skúšku nič nedám.
Leto bolo v celku slušné. Básnik , alebo prinajmenšom poeticky založený človek, by to rozhodne opísal viac ako ja, ale ja poviem len, že bolo skvelé. Všetky pocity sú v tom jednom slove " skvelé". Aby mi niekto kto tu čírou náhodou zavíta aj veril, pár fotiek ako dôkaz . ( Milujem hory, výlety a pod. a mám rada, keď je to všetko pekne zdokumentované! :) )
Enjoy it!

                                      "Chatovanie"     



                                     Miesto, ktoré milujem.. >>>Orava

                                      ... aj také sa nájde ;)

                                                .... 

                                             Orava Castle 

                                       I love traveling ! 

                                      :) 

                                       Summer ! :) 



P.S. V najbližšom príspevku sa budem venovať knihám, ktoré som prečítala, počas prázdnin! :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára