nedeľa 21. júla 2013

Lazy Sunday

...taká je zatiaľ táto nedeľa. Lenivá. Ráno som vstala o pol 9, aby som nejako už pokročila v tej mojej knihe. Bola som dosť zdeptaná z toho, ako sa to vyvíjalo. Bola som už pred koncom knižky a postavy neboli tam, kde som ich chcela mať. 
Po zvyčajnom nedeľnom kostole a obede, som si pozrela jednu časť z Glee a išla so spolužiačkou von. Už sme sa dosť dlho nevideli, bolo fajn počuť ako sa jej darí. :) Príjemne opálená a stále ona..jop a bol tam aj jej psík :) Ako... mám dosť strach zo všetkých psov, takže toto bolo no...:D Dole sú fotky. :)
Večer zase Glee , kniha ( už mám novú! :D ) a spinkať. Neskôr pridám recenziu tej predošlej, bola fakt cool, len ten koniec nebol podľa môjho gusta, veď posúdite sami. 








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára