sobota 20. júla 2013

New beginning

Ako začať. Tento blog som si začala písať len tak z nudy. A vydržal mi tak deň. Teraz je leto a nuda je tu znova. Neviem nakoľko mi to vydrží, ale za pokus nič nedám, hoci to tu budem čítať len ja. Min. sa budem nudiť menej :)
Čo by som tu tak mohla pridávať? Hmm...možno veci, čo mám rada. Veci, ktoré som zažila. Svoje pocity z môjho dňa. Mám dojem, že sa z tohto stane internetový denníček. I keď pri mne skôr asi nie :)
Dnes bol napr. dosť nudný deň aj keď som mohla ísť na našu dedinskú "disco", alebo "športový deň" . Oboje desná nuda. Pozeráte na opilcov, ktorí pokrikujú najprv na deti, neskôr na futbalistov a myslia si , akí sú neskutočne zaujímaví. Magori. Neznášam opilcov a krik. Brr.. už len tá predstava je pre mňa desivá. Síce som deň presedela nad knihou ( "Predtým ako som ťa poznala"..asi z nej potom spravím menšiu recenziu..možno :D ) alebo pozerala Glee( na pamiatku Coryho ) tento deň bol pekný.
Zajtra je nedeľa. A mohla by som už niečo pekné odfotiť . Jasné to bude môj plán na zajtrajšok :) A na dnes to zakončím týmto..
“There are only two ways to live your life. One is as though nothing is a miracle. The other is as though everything is a miracle.” 
Albert Einstein

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára